Veebipoe müügitingimused
Veebipoe Tilgu Sadama Jahtklubi (edaspidi Veebipood) omanik on Tilgu Sadama Jahtklubi MTÜ (registrikood 80581326), asukohaga Tilgu tee 10, Muraste küla, Harku vald, Harju maakond, 76905, e-post info@tmyc.ee.
Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
Müügitingimused kehtivad kaupade ostmisel Tilgu Sadama Jahtklubi e-poest.
Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde ning kõik hinnad on eurodes. Hinnale lisandub tasu kauba kohaletoimetamise eest vastavalt ostja asukohale ja valitud tarneviisile. Vastav teave kuvatakse tellimuse vormistamisel.
Kauba kirjeldus ja omadused on esitatud tootelehe juures.
Tellimuse vormistamine
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi ja täita nõutud andmeväljad. Tellimuse eest saab tasuda turvaliselt järgmiste makseviisidega:
- Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Citadele, Pocopay
- Visa ja Mastercard kaardimaksed
- ESTO järelmaks ja maksa hiljem lahendused
Makseid vahendab ESTO AS (esto.ee). Tasumine toimub väljaspool e-poodi turvalises keskkonnas – pangalingi kaudu vastava panga süsteemis, kaardimakse puhul ESTO AS turvalises keskkonnas või järelmaksu ja „Maksa hiljem“ teenuste puhul ESTO platvormil. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga-, kaardi- või makselahenduse andmetele. Müügileping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest kaupmehe arvelduskontole.
Kaupmees on isikuandmete vastutav töötleja ja edastab maksete teostamiseks vajalikud andmed volitatud töötlejale ESTO AS-le.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida (nt kauba lõppemise tõttu), teavitatakse ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud summa (sh kohaletoimetamise kulud) hiljemalt 14 päeva jooksul alates teavitamisest.
Kohaletoimetamine
Kaupu saadetakse ainult Eesti piires. Ostjal on võimalik valida järgmistest kohaletoimetamisviisidest:
- Omniva pakiautomaat
- Kaubale ise järele tulemine Tilgu sadamasse
Kauba saatmiskulu kannab ostja ning hind kuvatakse tellimuse vormistamisel. Tavapäraselt jõuab saadetis kohale 3–5 tööpäeva jooksul alates makse laekumisest. Erandjuhtudel võib tarneaeg olla kuni 45 kalendripäeva.
Taganemisõigus
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Taganemisõigus ei kehti juriidiliste isikute puhul.
Taganemisõiguse kasutamiseks ei tohi toodet kasutada muul viisil, kui on vajalik selle olemuse ja toimimisega tutvumiseks. Kui toodet on kasutatud rohkem, kui oleks lubatud poes proovides, või esineb kulumisjälgi, on kaupmehel õigus vähendada tagastatavat summat.
Kauba tagastamiseks tuleb saata taganemisavaldus e-posti aadressile info@tmyc.ee hiljemalt 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Raha tagastatakse samale kontole 14 päeva jooksul pärast tagastatava kauba kättesaamist.
Pretensiooni esitamise õigus
Veebipood vastutab kauba lepingutingimustele mittevastavuse eest, mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul kauba üleandmisest. Esimese kuue kuu jooksul eeldatakse, et puudus oli olemas üleandmise hetkel.
Puuduse ilmnemisel tuleb teavitada e-posti teel info@tmyc.ee või helistada telefonil 5643 914 hiljemalt kahe kuu jooksul alates puuduse avastamisest.
Kui kaup on puudusega, parandab või asendab Veebipood toote või tagastab ostusumma. Vastus pretensioonile antakse 15 päeva jooksul.
Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
Veebipood kasutab ostja esitatud isikuandmeid tellimuse täitmiseks ja kauba kohaletoimetamiseks. Vajalikud andmed edastatakse tarnepartneritele ainult teenuse osutamiseks.
Uudiskirju ja pakkumisi saadetakse vaid juhul, kui klient on andnud selleks nõusoleku. Klient saab oma nõusoleku igal ajal tagasi võtta, kasutades e-kirjas olevat loobumislinki või kirjutades aadressile info@tmyc.ee.
Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on pretensioone, palume võtta ühendust e-posti aadressil info@tmyc.ee või telefonil 5643 914.
Kui vaidlust ei õnnestu lahendada kokkuleppe teel, võib tarbija pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole või kasutada Euroopa Liidu veebipõhist vaidluste lahendamise platvormi https://ec.europa.eu/consumers/odr.
